Nyhedsbrevet blev sendt ud 1. december 2023. Se hvad du gik glip af.
Hvis du også vil modtage nyhedsbrevet hver måned i din e-mail-indbakke, kan du se en vejledning her.

Har du en god ide til en fælles aktivitet eller projekt, som vil gavne beboerne i Bredstrup-Pjedsted?
Kommunens Strakspulje giver tilskud til almennyttige, nytænkende og lokale projekter, som binder landsbyer tættere sammen.
Vi i beboerforeningen vil gerne hjælpe dig med at søge midler til at føre din ide ud i livet. Fortæl os om din gode ide og se her, hvilke projekter der kan få tilskud fra kommunens strakspulje: https://www.fredericia.dk/strakspuljen
Kontakt beboerforeningens bestyrelse https://www.bredstrup-pjedsted.dk/lokalt/beboerforeningen/kontakt.html eller skriv til os på Facebook: https://www.facebook.com/Bredstrup-Pjedsted-Beboerforening-106509824262967

Kom og byg et fuglehus til forårets fugle i haven. Ingen have? Så kom alligevel og brug fuglehuset som værtsgave.
25. februar stiller vi op på Landsbytorvet med byggesæt til fuglehuse fra kl. 14-15.
For at vi ikke skal vente på hinanden, er det en god ide at tage en skruemaskinen med.
Tag børnene i hånden – de kan sagtens være med.
Beboerforeningen

Bredstrup-Pjedsted Beboerforening søger en lokal beboer, som har lyst til at fyre foreningens traditionelle nytårsfyrværkeri af i 2024.
Beboerforeningen sponsorerer hvert nytår et fyrværkeri til glæde for beboerne i Bredstrup-Pjedsted. Det vil vi også gerne kunne tilbyde i 2024.
Derfor leder vi efter dig, der kan lide at skyde nytårskrudt af og som kunne tænke sig et lidt bredere publikum 😁
Interesseret? Så kontakt beboerforeningens bestyrelse https://www.bredstrup-pjedsted.dk/lokalt/beboerforeningen/kontakt.html eller skriv til os på Facebook https://www.facebook.com/Bredstrup-Pjedsted-Beboerforening-106509824262967
Beboerforeningen

I Bredstrup-Pjedsted Beboerforening ønsker vi at gøre Bredstrup-Pjedsted til et attraktivt sted både for os der bor her, og for dem som overvejer at flytte hertil.
Derfor har vi indgået et samarbejde med AD-media/Ivoresby for at skabe en film, som skal være områdets ansigt udadtil de næste mange år.
Jeres støtte og opbakning er afgørende for, at vi får skabt en god film, så vi håber, I vil tage godt imod AD-Media.
Vi glæder os til at vise filmen.
